Paintball 4life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Best Paintballteam on this site!
 
ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Scandinavian paintball masters

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
==Bertel= o o o o
Admin
Admin
==Bertel= o o o o


Antal indlæg : 172
Points : 294
Join date : 17/07/10
Age : 44
Geografisk sted : CPH

Scandinavian paintball masters Empty
IndlægEmne: Scandinavian paintball masters   Scandinavian paintball masters EmptyTirs Aug 10 2010, 18:29

Krøllebøllerne stiller op i SPM i Varberg på søndag d.14/8-2010
Holdet vil bestå af:

Søren
Michael
Frederik
Oliver
Henrik
Tilbage til toppen Go down
https://pb-bornholm.danskforum.net
Dreyer
Pro
Pro
Dreyer


Antal indlæg : 123
Points : 192
Join date : 22/07/10
Age : 51
Geografisk sted : Bornholm

Scandinavian paintball masters Empty
IndlægEmne: Sv: Scandinavian paintball masters   Scandinavian paintball masters EmptyTirs Aug 10 2010, 22:06

Jep det er korrekt og vi sankkes lige ved hvornar med dig for vi sejler herfra omkring kl 14 mod ystad
Tilbage til toppen Go down
Dreyer
Pro
Pro
Dreyer


Antal indlæg : 123
Points : 192
Join date : 22/07/10
Age : 51
Geografisk sted : Bornholm

Scandinavian paintball masters Empty
IndlægEmne: Sv: Scandinavian paintball masters   Scandinavian paintball masters EmptyOns Aug 11 2010, 20:01

kan lige rette lidt i den op over

vi sejler herfra kl. 13.45 til Ystad, men så skal vi også hjem over Ystad denne gang og det skal vi Lørdag kl. 22,30 så vi lander på Bornholm denne gang kl. 23.45 og det bliver fedt at komme hjem lørdag istedet for at skal sove på køge båden..
Så du Henrik, du skal lige vel nok booke en billet fra Ystad station i stedet for malmø for vi kan jo nok kun lige nå det efter vi har fået vores Pokal.
ang. overnatniing er der nogen der har fundet ud af hvor vi kan slå det op??? jeg prøvede at skrive til de der gutter men måtte opgive så.........
ved vi hvilken bane det så kan jeg nemlig printe lidt ud til om aften.
Skal vi have en enkel godnat øl??? måske en god gang tobak Henrik??? jeg tænkte også på vi skal huske denne gang at have noget sukker samt frugt til iløbet af dagen....

men hold da op jeg glæder mig til at nakke nogle svenskere Very Happy


ses

Tilbage til toppen Go down
autococker
novice
novice
autococker


Antal indlæg : 47
Points : 67
Join date : 18/07/10
Age : 52
Geografisk sted : Bornholm

Scandinavian paintball masters Empty
IndlægEmne: Sv: Scandinavian paintball masters   Scandinavian paintball masters EmptyOns Aug 11 2010, 20:18

Dreyer skrev:
kan lige rette lidt i den op over

vi sejler herfra kl. 13.45 til Ystad, men så skal vi også hjem over Ystad denne gang og det skal vi Lørdag kl. 22,30 så vi lander på Bornholm denne gang kl. 23.45 og det bliver fedt at komme hjem lørdag istedet for at skal sove på køge båden..
Så du Henrik, du skal lige vel nok booke en billet fra Ystad station i stedet for malmø for vi kan jo nok kun lige nå det efter vi har fået vores Pokal.
ang. overnatniing er der nogen der har fundet ud af hvor vi kan slå det op??? jeg prøvede at skrive til de der gutter men måtte opgive så.........
ved vi hvilken bane det så kan jeg nemlig printe lidt ud til om aften.
Skal vi have en enkel godnat øl??? måske en god gang tobak Henrik??? jeg tænkte også på vi skal huske denne gang at have noget sukker samt frugt til iløbet af dagen....

men hold da op jeg glæder mig til at nakke nogle svenskere Very Happy


ses



ALT ER OPTAGER,vi tager teltet med og sover på camping-pladsen,180 svenske kroner for dette
(hvis der er plads i bilen) lol!
Tilbage til toppen Go down
http://Paintball-bornholm@ive.dk
Sponsoreret inhold





Scandinavian paintball masters Empty
IndlægEmne: Sv: Scandinavian paintball masters   Scandinavian paintball masters Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Scandinavian paintball masters
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Paintball Bornholms Fremtid

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Paintball 4life :: Puplic :: Turneringer-
Gå til: